Pimastuikkelin matka maailmassa

maanantai 16. helmikuuta 2009

Ryömitään, ryömitään, meillä ryömitään!!


Tarkka kuvaus uusista opeista:
Tänään n. klo 16.45 Pinja oppi ihan yhtäkkiä ryömimään! Taaksepäin on muutama sentti silloin tällöin jo menty, mutta nyt lähdettiin kerta heitolla eteenpäin. Videollekin saatiin tuo pätkä: tässä tyylinäyte.

Kaikki aina sanoo, että nauttia siitä vauva-ajasta, kun se menee ohi niin pian. No, onneksi mä olen nauttinut, Pinja kun tuntuu jo olevan iso vauva :) Apua, pian se jo juoksee pitkin kämppää ja repii kaiken mahdollisen alas!

Hampaita ei ole vieläkään puhjennut, kovasti kyllä tekee tulojaan joka yö.. Mikähän siinä muuten on, että ne hampaat yleensä vaivaa öisin?! Olis paljon helpompaa (kaikkien kannalta), jos ne kitisyttäis päivällä.. Vai onko päivisin niin paljon tekemistä, että sillon ei haittaa vaikka vähän ikeniin sattuu..

Meidän iso likka luki tänään myös Vauva-lehteä. Oli sitten NIIN tyytyväinen, että oikein tärisi innosta :) Lehti kärsi enemmän tai vähemmän vahinkoa, muutama sivu repes ja rypisty, mutta eipä tuo lukemista haittaa ja minä sen jo kannesta kanteen luinkin.

Ja tässä viimeisessä otoksessa maistetaan ensimmäistä kertaa persikkaa, nam :) Veti tytön vakavaksi, mutta tuntui silti maistuvan. Ja ei, minä en saa syötettyä Pinjaa noin siististi, asialla oli vaari. Jos minä oon syöttänyt Pinskun, sen huomaa siitä että ruokaa on n. 2cm syvällä nenässä, ja vähintään kulmakarvojen yläpuolella menee kiva ruokaraja ;)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu